Nowoczesna stacja paliw jest obecnie strategicznym punktem funkcjonowania każdej firmy transportowej lub sieci stacji. Składa się z systemu powiązanych ze sobą skomplikowanych urządzeń, których niezawodność oraz profesjonalny i szybki serwis to podstawa sukcesu.
Podobnie jak przy decyzji o zakupie samochodu do firmy, tak przy wyborze systemu obsługującego stację paliw zwracamy szczególną uwagę na profesjonalny i kompetentny serwis. Będąc tego świadomi, jako jedyna firma w Polsce zajmująca się takimi systemami dbamy, aby działały one długo i niezawodnie. Z tego właśnie powodu większość naszych nawet najstarszych urządzeń pracuje do dziś.
Wcześniej czy później będziemy mieli do czynienia z serwisem nie tylko z powodu usterek, ale coraz częściej aby uzyskać poradę, informację lub by wprowadzić nowe funkcje. Nasz serwis również służy pomocą przy rozwiązywaniu nietypowych problemów.
Prowadząc serwis na terenie całej Polski zawsze jesteśmy gotowi usunąć nawet najpoważniejszą usterkę, a wszystkie części zamienne są u nas dostępne od ręki. Dzięki takiej postawie przestoje stacji paliw spowodowane awariami ograniczone są do minimum. Kompetentny zespół serwisantów, zawsze gotowy jest aby pomóc, doradzić lub nawet usunąć usterkę w możliwie najkrótszym czasie, często zdalnie. Wyposażony we wszystkie niezbędne narzędzia oraz w gotowe podzespoły daje gwarancję pewnej i błyskawicznej naprawy.
Dla setek firm będących naszymi klientami świadczymy doraźny serwis „na wezwanie”, ale też z wieloma firmami jesteśmy związani umowami serwisowymi gwarantując im „utrzymanie stacji w ruchu” oraz bezpłatne naprawy, części oraz dojazdy.
Wdrożyliśmy również nowatorski system OnLine - stałego monitoringu i diagnostyki urządzeń stacji paliw. Wszelkie usterki są automatycznie zgłaszane właścicielowi, opiekunowi stacji oraz serwisowi. Baza wiedzy systemu określa prawdopodobne źródło problemu oraz proponuje podstawowe czynności serwisowe. Umożliwia to natychmiastową reakcję i szybkie usunięcie awarii.
Dodatkowo, w trosce o ciągłe podnoszenie jakości oraz niezawodności i stabilności pracy, każda usterka jest wnikliwie przez nas analizowana i zawsze staramy się dociec przyczyny jej wystąpienia nawet jeśli jest ona spowodowana przez czynniki zewnętrzne. Daje to naszemu działowi konstrukcyjnemu i programistycznemu niezbędną wiedzę potrzebną przy wprowadzaniu zmian mających na celu uniknięcie w przyszłości podobnych zdarzeń. Skutkuje to spadkiem interwencji serwisowych pomimo szybko zwiększającej się liczby naszych systemów a także powiększającej się ich funkcjonalności. Dowodem na to jest wzrost zaufania wśród naszych klientów. Niektórzy z nich, ciężko doświadczeni przez inne firmy, zwracają się do nas z prośbą o pomoc.
Nie boimy się opinii o nas – zapytaj o nie naszych klientów